ALGEMENE FACTUURVOORWAARDEN

1. Behalve bijzondere voorwaarden, vermeld op de voorzijde van de factuur of van de bestelbon en ondertekend voor akkoord door de klant, zijn enkel en bij uitsluiting van elke andere, de voorwaarden van toepassing dewelke hieronder zijn vermeld.

 2. Onze facturen zijn contant betaalbaar te (Biezestraat 7B, 9220 Hamme), zonder korting behoudens andersluidende overeenkomst bij bestelling of te betalen via overschrijving voor de vermelde datum op de factuur.

3. De bestekken en prijsoffertes zijn gebaseerd op nu geldende waarden van lonen, materialen en diensten. Als deze wijzigingen ondergaan, behouden wij ons het recht voor de prijzen op evenredige wijze aan te passen.

4. De leveringstermijnen worden enkel bij wijze van inlichting verstrekt en binden de verkoper niet. Vertraging in de levering geeft geen recht op schadevergoeding noch op ontbinding van de overeenkomst.

5. Klachten over de levering of diensten moeten ons toekomen binnen de acht dagen na de levering en alleszins voor het gebruik of de voortverkoop van de goederen.

6. Bij gehele of gedeeltelijke niet-betaling van de schuld op de vervaldag van rechtswege en zonder ingebrekestelling zal een forfaitaire vergoeding verschuldigd zijn van 10% op het factuurbedrag, met een minimum van 30 EUR excl. BTW per factuur.

7. Elk bezwaar moet geschieden binnen de acht dagen na levering of na factuurdatum. Het dient te gebeuren per aangetekende brief of mail en moet gemotiveerd zijn. Bij gebrek aan bezwaar binnen de gestelde termijn wordt de factuur geacht te zijn aanvaard.

8. Wanneer wij ten gevolge van overmacht, staking, lock-out en dergelijke niet in de mogelijkheid verkeren de overeenkomst uit te voeren, behouden wij ons het recht voor de overeenkomst te beëindigen zonder dat enige schadevergoeding kan worden geëist.

9. Bij niet-betaling behouden wij ons het recht voor om verdere leveringen, prestaties en diensten stop te zetten.

10. Bij niet-betaling behouden wij ons het recht voor om de overeenkomst van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling als ontbonden te beschouwen voor het geheel of het nog niet uitgevoerde gedeelte.

11. Alle aanbiedingen en offertes van ALLCORE IT zijn vrijblijvend tot op het ogenblik van de aanvaarding door de klant. Offertes blijven geldig tot 10 kalenderdagen na offertedatum tenzij anders vermeld.

12 De annulatie van een bestelling door de klant is mogelijk zolang ALLCORE IT de werkzaamheden nog niet heeft aangevat en mits betaling van een schadevergoeding van 25% van de overeengekomen prijs, met een minimum van 250 EUR.

13. Daar wij bij het leveren van onze diensten (oplevering website) de website overdragen aan de eindklant, kunnen wij vanaf opleveringsdatum niet meer verantwoordelijk worden gehouden voor het onderhoud van de website of bij eventuele schade door inbraak, hacking of dergelijk. De verantwoordelijkheid voor de website ligt dan bij de eindklant. Tenzij de desbetreffende klant een onderhoudscontract heeft afgesloten voor onderhoud dan valt deze onder onze verantwoordelijkheid met uitzondering van eventuele schade door inbraak, hacking of dergelijk. Kortom Allcore IT kan alleen verantwoordelijk worden gesteld voor het onderhoud wanneer onder contract.

14. De opdrachtgever erkent onderling e-mail als wettelijk, geldig bewijsmiddel.

15. Voor alle geschillen zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement van de verkoper/aannemer bevoegd. Enkel het Belgische recht is van toepassing.

We zijn verhuisd

ALLCORE_BLACK_TRANSPARANT logo

Beste Klant,

We zijn verhuisd! We zijn nu beschikbaar op onze nieuwe locatie:

Vriesenrot 11 – 9200 Dendermonde

– Het ALLCORE-IT Team –